Прокуратура спростовує заяву КМДА про неякісне будівництво тунелю в київському метро



Прокуратура міста Києва має результати перевірки, які спростовують заяви КП “Київський метрополітен” про нібито неякісне будівництво тунелів між затопленими станціями “Деміївська” – “Либідська”, згідно з повідомленням правоохоронців від 24 липня. офіцерів.

“Однак встановлено, що заходи з ліквідації потрапляння води в тунель проводились у період з березня 2011 року по грудень 2023 року без залучення фахівців науково-дослідних інститутів, метробудівних, проектних та інших організацій або окремих спеціалістів, які б встановили причини пошкоджень та надані рекомендації щодо їх усунення», – йдеться у повідомленні.

У прокуратурі наголосили, що посадовці КП “Київський метрополітен” не надали результатів експертиз чи інших документів, на яких ґрунтуються їхні заяви про неякісні проектні рішення під час будівництва тунелю між станціями метро.

Раніше мер міста Віталій Кличко заявив, що аварійна ситуація на блакитній гілці метро в Києві виникла через недотримання технології під час будівництва лінії 15 років тому.

Напередодні Генпрокуратура оголосила про підозру посадовим особам “Київського метрополітену” у службовій недбалості через затоплення тунелів між станціями “Деміївська” та “Либідська”. За даними слідства, підозрювані не оглядали тунелі, не обстежували та не спостерігали за ослабленими конструкціями та спорудами.

Сьогодні, 24 липня, в КМДА знову повідомили, що отримали результати експертизи НДІКС і стверджують, що на затоплення метрополітену вплинули «невдалі проектні рішення і неякісна конструкція тунелю».

Результати експертизи обіцяють передати до правоохоронних органів у рамках відкритого кримінального провадження.

8 грудня минулого року КМДА повідомила про призупинення руху поїздів метро на ділянці між станціями “Теремки” та “Деміївська”: загалом шість станцій. Влада пояснила, що через «нерівномірні процеси ущільнення, вібраційну повзучість навколишнього ґрунтового масиву та навантаження на каркас тунелю виник ризик втрати стійкості конструкцій тунелю».

Тоді повідомлялося, що робота цієї ділянки була припинена приблизно на півроку.

Тунелі між станціями “Деміївська” та “Либідська” були побудовані в заплаві річки Либідь у 2008-2010 роках. Станцію «Деміївська», будівництво якої розпочато у 2005 році, відкрили у грудні 2010 року, «Теремки» – у листопаді 2013 року.



Джерело

Новини України онлайн - Ukrinformer
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: