Поразка Шахтар з Баварії (1:5) у матчі шостого туру групового етапу Ліга чемпіонів підкреслив різницю між найкращими українськими та німецькими клубами. Ця прірва стає ще більш очевидною, якщо взяти її до уваги фінансові показники Баварії. Мюнхенський клуб, не маючи грошового власника, закінчив фінансовий рік 2023/24 з кількома касовими показниками. Про них ми і поговоримо.
951,5 млн євро склав загальний оборот футбольного клубу «Баварія» за звітний період, що на 11% більше, ніж роком раніше, і є рекордним показником в історії клубу. Якщо брати до уваги баскетбольні команди, то клуб досяг обороту 1,017 млрд на період 2023/24 н.р.
Прибуток склав 62,7 млн євро Баварії за звітний рік, що на 15% більше, ніж роком раніше.
Чистий прибуток склав 43,1 млн євро клубу, що на 21% більше, ніж у попередньому звітному періоді.
571 мільйон євро становить акціонерний капітал Баварії. Клуб не має кредитних зобов’язань.
226 мільйонів євро за звітний період склав спонсорський оборот. Це на 8% менше, ніж роком раніше.
135 мільйонів мільйонів привнесли в клуб маркетингову активність, що на 23% більше, ніж у попередньому звітному періоді.
227 мільйонів зробив оборот в матчах.
До 43,7% зменшено витрати на персонал клубу.
На 33% з 30 до 40 центів було збільшено дивіденди акціонерам.
9 мільйонів євро було виплачено трьом найважливішим акціонерам Баварії – Allianz, Adidas і Audi.
«Так, у наших конкурентів є переваги з точки зору доходів від продажу телевізійних прав», — сказав Міхаель Дідеріх, фінансовий директор «Баварії». – Тому за загальним фінансовим показником Баварія займає 10 місце. Але якщо ми подивимося на маркетингові доходи цих 10 клубів, то виявиться, що ми лідери. Маркетинг є основною причиною, чому Баварія може залишатися конкурентоспроможною в Європі та порівнюватися з іншими клубами. Тепер ми просто констатуємо другий найкращий річний результат в історії клубу, рекордні продажі, високі дивіденди, лідируючі позиції в маркетингу по всій Європі та високий рівень соціальної відповідальності».
матеріальний варіант