Причини затоплення тунелю метро в Києві: КМДА опублікувала результати експертизи



Неякісні проектні рішення та будівельні роботи спричинили аварію на перегоні між станціями метро “Деміївська” та “Либідська”. Експертиза виявила порушення під час будівництва тунелю, йдеться у повідомленні КМДА УНН.

За результатами експертного дослідження вже остаточно встановлено, що причинами аварійної ситуації на перегоні станцій метро «Деміївська» – «Либідська» є неякісні проектні рішення та неякісні будівельні роботи під час будівництво цієї ділянки тунелю

– повідомили в КМДА.

У КМДА зазначили, що експерти встановили, що причинами надзвичайної ситуації є:

  • за проектом каркас тунелю повинен експлуатуватися при значно нижчому рівні грунтових вод;
  • каркас тунелю побудований неякісно з порушенням допусків на установку кілець;
  • жорсткість тунелю нижче проектної – за рахунок використання стінових блоків замість лоткових (зменшена товщина і відсутність ребер).

Проведені лабораторні дослідження підтверджують грубі порушення під час будівництва в частині відсутності хімічної стабілізації ґрунту навколо тунелю, що також є причиною надзвичайної ситуації.

– додали в КМДА.

У КМДА також зазначили, що жодної інформації про проведення таких лабораторних досліджень зазначеної експертизи правоохоронні органи не надали.

Крім того, там констатували, що всі необхідні норми щодо утримання та обслуговування тунелю проводились відповідно до встановлених вимог. Також було зазначено, що лівий естакадний тунель, який повністю збудований комплексом ТБМ, знаходиться в хорошому технічному стані.

Результати експертизи пообіцяли передати в правоохоронні органи.

У КМДА нагадали, що пересадочні тунелі між станціями “Деміївська” і “Либідська” Оболонсько-Теремківської лінії Київського метрополітену були введені в експлуатацію в грудні 2010 року.

Там розповіли, що будівництво велося в складних гірничо-геологічних умовах і заболочених ґрунтах. Під час будівництва виникали аварійні ситуації з припиненням проходки щиту та подальшим будівництвом тунелю немеханізованим способом.

Нагадаємо

23 липня прокуратура повідомила, що у справі про затоплення тунелів між станціями “Деміївська” та “Либідська” київського метрополітену повідомлено про підозру в службовій недбалості.

У КМДА відповіли на підозри, які надійшли до метрополітену через затоплення тунелю, зазначивши у заяві, що «під час будівництва неякісно побудована конструкція тунелю цієї ділянки», а «основні звинувачення — нібито неналежне обслуговування та обслуговування тунелю, а також його експлуатація».

24 липня прокуратура Києва повідомила, що у справі про затоплення тунелів столичного метро провели низку експертиз, одна з яких показала, що причиною руйнування тунелю стала неналежна, а не якісна експлуатація. будівництво.



Джерело

Новини України онлайн - Ukrinformer
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Підтвердіть що Ви не робот *Капча загружается...